1. Przedmiotem nieodpowiedniej jakości jest produkt, który nie spełnia cech wskazanych w opisie produktu w sklepie internetowym i posiada wady fizyczne uniemożliwiające korzystanie z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem.
  2. Towary o nieodpowiedniej jakości zostaną wymienione lub zwrócone zgodnie z „Zasadami zwrotu i wymiany towarów zatwierdzonymi rozporządzeniem nr 217 Ministra Gospodarki z dnia 29 czerwca 2001 r.”
  3. Możesz wymienić lub zwrócić zakupiony przedmiot w ciągu 14 dni kalendarzowych na Litwie lub w ciągu 30 dni kalendarzowych w Unii Europejskiej i innych krajach od daty dostawy towarów.
  4. Wymieniony lub zwrócony przedmiot musi być przedstawiony w uporządkowanym oryginalnym opakowaniu, nienaruszonym, nieużywanym, bez utraty wyglądu handlowego (nieuszkodzone etykiety, folie ochronne itp.) oraz w tym samym zestawie, w jakim kupujący go kupił.
  5. Przy zmianie lub zwrocie przedmiotu konieczne jest dostarczenie dokumentów potwierdzających zakup.
  6. Towar do wymiany lub zwrotu musi zostać dostarczony na adres wskazany przez sprzedawcę.
  7. Sprzedawca ma prawo nie przyjąć wymienionej lub zwróconej rzeczy, jeżeli zostanie ona przedstawiona do użytku, bez etykiet lub uszkodzona, po upływie terminu zmiany/zwrotu.
  8. Koszty wysłania towaru zastępczego lub zwróconego ponosi kupujący. Zwracana jest tylko kwota zapłacona za przedmiot.